استقلال و پرسپولیس به دنبال کاپیتان تراکتور

استقلال و پرسپولیس به دنبال کاپیتان تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - دروازبان و کاپیتان تراکتور تبریز از علاقه سرخابی های پایتخت برای به خدمت گرفتنش خبر داد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا اخباری دروازبان تراکتور تبریز درباره وضعیت فصل بعد خود با این تیم در برنامه نوروز فوتبالی گفت:" همانطور که خبر دارید، بازیکنانی که در شش ماه آخر قراردادشان هستند، می‌توانند کاملا آزادانه در مورد پیشنهادهایشان صحبت و حتی مذاکره داشته باشند. از این جهت می‌گویم که سو تفاهم نشود. گزینه اول تا سوم من قطع به یقین تراکتور خواهد بود اما اولویت بعدی من احتمالش هست که تیم های پایتخت باشد. صحبت ها هم تا الان انجام شده و حرف های نهایی را هم خواهیم زد تا ببینیم چه می‌شود.”.

اخباری از پیشنهادهای خود برای لژیونر شدن گفت:" من یک پیشنهاد اروپایی از نروژ و یک پیشنهاد شرق آسیایی از چین داشتم ولی زیاد به لژیونر شدن فکر نکردم چون سنم هم طوری بود که لژیونر شدن برای من خیلی زود بود. پشیمان نیستم چون این تصمیم به لحاظ فنی خیلی به من خیلی کمک کرد و به تیم ملی برگشتم و در بازی های آسیایی در خشیدم. در کل پشیمان نیستم ولی شاید در ادامه به لژیونر شدن فکر کردم."

دروازبان تراکتور در بخش دیگری از صحبتهایش شانس سپاهان را برای قهرمانی بیشتر از سایر رقبا دانست:" امسال به نظرم چند تیم شانس قهرمانی دارند ولی خودم شانس سپاهان را بیشتر از بقیه می‌دانم چون در لحظات حساس دارند با آرامش کامل عمل می‌کنند و جزو حرفه‌ای ترین تیم های ایران هستند که من به آنها احترام می گذارم."

کاپیتان قرمز های تبریز اعتقاد دارد که زودتر به فرم این روزهای خود می‌رسیدند می‌توانستند از مدعیان قهرمانی باشند:" در مورد خودمان فکر می‌کنم اگر زودتر شروع می‌کردیم، مدعی قطعی قهرمانی بودیم چون شرایط از سمت باشگاه خیلی فراهم شد و بازیکنان هم خیلی شکوفا تر شدند. موتور ما کمی دیر روشن شد و اگر زودتر روشن می‌شد ما هم جزو مدعیان بالای جدول بودیم."

۷۷۶۸