ژست و پیام خاص رونالدو در تیم برنده تمرینات پرتغال

ژست و پیام خاص رونالدو در تیم برنده تمرینات پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در این فیفادی قرار است به مصاف تیم ملی لیختن اشتاین و تیم ملی لوکزامبورگ برود و این بازی ها در چهارچوب رقابت های انتخابی یورو 2024 برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، این اولین تجربه روبرتو مارتینز روی نیمکت تیم ملی پرتغال خواهد بود و باید دید که عملکرد او در این بازی ها به چه شکل خواهد بود. کریستیانو رونالدو در 38 سالگی به تیم ملی پرتغال دعوت شده است و خیلی ها می خواهند ببینند که او به چه شکل در این بازی ها عمل خواهد کرد.

کریستیانو رونالدو به تازگی در یک پست اینستاگرامی، تصاویری از تمرین تیم ملی پرتغال را منتشر کرده است که در یکی از این تصاویر می بینیم رونالدو در کنار تیم برنده تمرینات پرتغال با ژستی خاص قرار گرفته است. رونالدو در توضیحات این تصاویر نوشته است:" خیلی خوشحالم که دوباره به تیم ملی کشورمان برگشتم و دوباره نماینده پرتغال هستم."

کریستیانو رونالدو یک جام جهانی کابوس وار را در قطر پشت سر گذاشت و اکنون امیدوار است که روز های بهتری برای او در تیم ملی پرتغال در پیش باشد. فرناندو سانتوس سرمربی قبلی پرتغال با نیمکت نشینی رونالدو به نوعی باعث حذف پرتغال و اخراج خودش شد و اکنون باید دید که عملکرد رونالدو زیر نظر مارتینز به چه شکل خواهد بود.

1471