محبی در گفت و گو با فوتبالی: دوست دارم با استقلال ادامه دهم

محبی در گفت و گو با فوتبالی: دوست دارم با استقلال ادامه دهم

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر بوشهری استقلال درباره شرایط این تیم و نقش ساپینتو در انتقال ذهنیت برنده به آبی‌های پایتخت با خبرنگار فوتبالی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد محبی در خصوص شرایط این تیم گفت:" حقیقتا الان شرایط تیم خیلی خوب است ولی اگر بخواهیم دقیق تر نگاه کنیم، چندین هفته زمان برد تا تیم ما کامل شود و همه باهم هماهنگ شویم. ما تا نیم فصل نتایج خوبی گرفتیم اما مصدومیتهای پرشمار مهره‌های تاثیرگذار تیم باعث شد در بازیهای مهم فصل مثل تراکتور و سپاهان امتیاز از دست بدهیم. با این حال در ادامه فصل با هدایت آقای ساپینتو و تلاش تمام بازیکنان توانستیم امتیازاتی را که عقب افتاده بودیم، جبران کنیم و در شرایط خوبی قرار بگیریم."

محبی درباره وضعیت خود در استقلال چنین توضیحی داد:" از نظر من، امسال در بهترین دوران فوتبالی‌ام هستم و همه چیز را صرفا در گل زدن نمی‌بینم. برای من نوع بازی کردنم مهم است و حس خودم این است که الان در فرم خوبی قرار دارم و یک روند مثبت برایم مهم تر از گل زدن است."

وینگر بوشهری آبی ها از علاقه خود برای ادامه همکاری با استقلال گفت:" حقیقتا من خودم از نحوه قراردادم خبردار نیستم و می‌دانم که پس از پایان فصل، من بازیکن سانتاکلارا هستم اما اگر بخواهید علاقه من به استقلال را ملاک قرار دهید، باید بگویم من امسال که در استقلال بودم، سال بسیار خوبی را گذراندم و هواداران خیلی نسبت به من لطف داشتند. می‌خواهم بدانند خیلی برای من دوست‌ داشتنی هستند و واقعا دوست دارم اگر بشود، با استقلال ادامه دهم."

بازیکن استقلال معتقد است که ساپینتو ذهنیت برنده را به خوبی به این تیم منتقل کرده است:" شاید کسانی که آقای ساپینتو را از دور دیده باشند، فکر کنند که او زود عصبانی می‌شود ولی من تا حالا کسی را ندیدم که اینقدر عاشق فوتبال باشد و با شور و حرارت فوتبال را دنبال کند. آقای ساپینتو واقعا عاشق فوتبال است و روزش را با فوتبال دیدن شروع می‌کند و با فوتبال دیدن هم تمام می‌کند. او هر روز که به تمرین می‌آید با تمرکز کامل، صد درصد توانش را می‌گذارد و این شور و اشتیاق او باعث می‌شود آقای ساپینتو را اینگونه ببینیم. او سخت کار می‌کند و همین باعث می‌شود نگرش او به تیم منتقل شود. همیشه تیمی که در تمرین بازنده می‌شود با یک بار روانی نه خیلی سنگین اما بد به خانه می‌رود تا فردا برای جبران آن برگردد. شما وقتی همیشه در تمرین صد درصد توانتان را می‌گذارید و از باختن متنفر هستید، این نگرش به تیم در بازی های رسمی هم منتقل می‌شود."

وی در خصوص هفت بازی سرنوشت ساز آبی‌ها تا پایان لیگ گفت:" هر بازی لیگ شرایط خودش را دارد و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت و به نوعی این هفت بازی حکم هفت فینال را دارد، نه فقط برای ما بلکه برای سپاهان و پرسپولیس هم همینطور است و بازی آسانی وجود ندارند. ما به قهرمانی کاملا امید داریم."

بخش آخر صحبتهای محبی درباره حضور در اردوی تیم ملی است:" از دعوت شدن به تیم ملی خیلی خوشحالم و امیدوارم که با ورود آقای قلعه‌نویی انشالله اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ دهد. امیدواریم بتوانیم در جام ملت‌ها که بزودی شروع می‌شود، دست پر برگردیم."

۷۷۶۸