بازیکنان استقلال تمرین نکردند/ اعتصاب به سبک شب عیدی!

بازیکنان استقلال تمرین نکردند/ اعتصاب به سبک شب عیدی!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان استقلال در اعتراض به مشکلات مالی این تیم، دست به اعتصاب زدند.

به گزارش فوتبالی، وقتی ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری بعد از بازی با فولاد درباره مشکلات مالی تیمش صحبت کرد، مشخص شد که استقلال در خارج از زمین، اصلا حال و روز خوبی ندارد.

در شرایطی که عارف غلامی در تمرینات چند روز گذشته تیمش شرکت نکرده و از طرف دیگر اخباری درباره درگیری لفظی چند بازیکن قدیمی استقلال با علی فتح‌الله‌زاده هنگام حضور مدیرعامل آبی‌ها در تمرین تیم ساپینتو منتشر شده، حالا استقلالی‌ها تصمیم گرفتند که امروز و علیرغم حضور در کمپ ناصر حجازی، تمرین نکنند.

شاگردان ساپینتو از چند روز قبل از مدیران باشگاهشان خواسته بودند که قبل از عید، بخشی از مطالباتشان را پرداخت کنند و حالا که این اتفاق رخ نداده، آنها سراغ تحریم تمرین رفته‌اند.

باید دید واکنش تیم مدیریتی باشگاه استقلال به این اتفاق چیست و آیا فتح‌الله‌زاده و همکارانش می‌توانند طی روزهای آینده، بخشی از تعهدشان را عملی کنند یا اینکه باید منتظر خبرهای نگران‌کننده دیگری از اردوی استقلال برای هواداران این تیم باشیم.

نکته قابل توجه اینکه یکی از کانال‌های نزدیک به مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شده که خبر اعتصاب تمرین استقلال صحت ندارد و بارش باران باعث شده که زمین تمرین استقلال، شرایط تمرین نداشته باشد.

1984