واکنش باشگاه پرسپولیس به اعتصاب قرمزها

واکنش باشگاه پرسپولیس به اعتصاب قرمزها

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس ادعای بازیکنان این تیم را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شدند به دلیل عدم دریافت 5 درصد از مطالبات فصل گذشته حاضر به شرکت در تمرینات این تیم نیستند اما بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای این ادعا را رد کرد.

طبق اطلاعیه‌ منتشرشده، مطالبات 5 درصدی که بازیکنان پرسپولیس مدعی دریافت آن هستند، با توجه به جریمه پنج درصدی سال گذشته(بازی با الومینیوم اراک در جام حذفی)که توسط هیات مدیره(قبلی) مصوب شده بود وجود خارجی ندارد که بازیکنان به واسطه آن بخواهند از انجام تمرین خودداری کنند.

باشگاه پرسپولیس همچنین در این اطلاعیه اعلام کرد لغو این جریمه با توجه به حضور تیم در صدر جدول لیگ در دستور کار باشگاه و درویش بود، اما هنوز این موضوع به تصویب هیات مدیره قرمزها نرسیده و به همین دلیل بازیکنان نمی‌توانند فعلا ادعایی در این مورد داشته باشند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه، باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به پرداخت 30 درصدی از قراردادهای فصل جاری و کلیه پاداش‌های مرتبط، به یک نکته مهم دیگر هم اشاره کرده که خطاب آن بازیکنان و اعضای کادرفنی هستند:" شرکت پرسپولیس از زمستان گذشته به یک شرکت فرابورسی تبدیل شده و باید پاسخگوی نهادهای ذیربط و سهامداران باشد. بر این اساس پرداخت‌ها به تیم نیز باید طبق ضوابط مشخص صورت پذیرد."

7655