فوری؛ اعتصاب بازیکنان پرسپولیس

فوری؛ اعتصاب بازیکنان پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی‌گل‌محمدی پس از بدقولی‌های باشگاه از حضور در تمرینات امروز امتناع کردند.

به گزارش فوتبالی، همانطور که طی دو روز به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل جدید این باشگاه در تهیه منابع مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کاردفنی اشاره کردیم، حالا پس از عدم تحقق وعده‌های رضا درویش و اعضای هیات مدیره پرسپولیس، شاگردان یحیی گل‌محمدی در تمرین امروز تیمشان شرکت نکردند.

 قابل پیش‌بینی بود که مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس برای پرداخت درصدی از قراردادهای بازیکنان و مربیان کار راحتی نداشته باشد اما درویش که به دعوت یحیی گل‌محمدی به اردوی تیمش قبل از بازی با فولاد رفته بود به آنها وعده داد که نهایتا تا یکی دو روز آینده بخشی از قرارداد آنها را واریز خواهد کرد اما حالا که 5 روز از وعده رضا درویش می‌گذرد همچنان خبری از واریز مطالبات بازیکنان و کادرفنی نیست.

گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی و بازیکنان به شدت از مدیران باشگاه و البته وزارت ورزش ناراحت هستند که چرا مدیرانی را برای پرسپولیس انتخاب کردند که فعلا در حل مشکلات مالی، موفق نبوده‌اند.

پرسپولیسی‌ها پیش از این هم قصد اعتصاب داشتند اما در دفعات قبلی یحیی گل‌محمدی مانع این اتفاق شد منتهی داستان امروز متفاوت است و احتمالا تا زمانی که مدیران باشگاه به وعده‌شان عمل نکنند، این اعتصاب، ادامه خواهد داشت.

7655