مردی که 1800 کیلومتر را طی کرد تا تیمش در «فوتبال منیجر» را از نزدیک ببیند!

مردی که 1800 کیلومتر را طی کرد تا تیمش در «فوتبال منیجر» را از نزدیک ببیند!

By: Samira Rostami

Date: 6/3/2023

پایگاه خبری فوتبالی - یک گیمر کنجکاو تصمیم گرفت که مسافتی طولانی را طی کند تا باشگاهی که در بازی "فوتبال منیجر" با آن بازی می کند را از نزدیک ببیند.

به گزارش فوتبالی، جیمز هاموندز که در تیم "ساوت شیلدز" در لیگ انگلیس بازی می کند، مسافتی در حدود 1800 کیلومتر را طی کرد و به ایسلند سفر کرد تا باشگاهی در لیگ دسته دو ایسلند که در بازی فوتبال منیجر با آن بازی می کند را از نزدیک تماشا کند.

این مرد 37 ساله همیشه می خواست که به ایسلند سفر کند و وقتی که فهمید قیمت پرواز به شهر کفلاویک در ایسلند بسیار معقول است، تصمیم گرفت که راهی این کشور شود. در حقیقت او تصمیم گرفت که از کفلاویک به شهر نزدیک به آن جا یعنی گرینداویک برود، شهری در جنوب ایسلند که محل زندگی ماهیگیران است.  خیلی ها برای دیدن منظره زیبا یا تابستان های زیبای  گرینداویک به آن جا سفر می کنند اما جیمز تصمیم گرفت که به ورزشگاه 1450نفری شهر برود، جایی که تیم دسته دومی گرینداویک در آن جا بازی می کند.

جیمز در بازی فوتبال منیجر با این تیم ایسلندی بازی می کرد و تصمیم گرفت که باشگاهی که با آن بازی می کرده را از نزدیک تماشا کند. وی اظهار داشت:" در فوتبال منیجر ترچیح می دهم که تیم های گمنام و ناشناس را انتخاب کنم. معمولا از همسرم می خواهم که به جای من تیم را انتخاب کند و او هم این بار گرینداویک را انتخاب کرد."

جیمز از آن زمان تا کنون توانسته باشگاهش را به مرحله راهیابی به لیگ اروپا برساند و به نظر می رسد که سفر جالبش باعث شده تا به تیم ایسلندی بیشتر علاقمند شود. باشگاه ایسلندی تصمیم گرفت که پیراهن باشگاه را به نشانه احترام به جیمز هدیه بدهد.

4125