انتقاد رونالدو از خشونت مدافعان ایسلند

انتقاد رونالدو از خشونت مدافعان ایسلند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در بازی شماره دویستم خود در تیم ملی پرتغال توانست که گل پیروزی بخش تیم ملی کشورش را مقابل ایسلند بزند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در پایان بازی از خشونت مدافعان ایسلندی انتقاد کرد. وی اظهار داشت :" چه کسی من را متوقف می کند؟ مدافعانی که تکل خشن می زنند. خوب نبودیم اما نمی شود که همیشه مطابق دلخواهمان بازی کنیم. ایسلند همیشه بسته و دفاعی بازی می کند. در این بازی تکل های خشن زیادی زده شد. فکر می کنم که در نیمه اول 12-13 خطا روی من انجام شد."

رونالدو در ادامه بیان کرد:"در مراحل راهیابی همیشه بردن در چنین بازیهایی مهم است، بازیهایی که خشن و پربرخورد هستند. بازی امروز یک جنگ و یک تحمل فشار بود. واکنش ما مهم بود. تا آخرین لحظه باور داشتیم. ریاکارانه است که اگر بگویم که گلزنی برایم مهم نبود چرا که خیلی خوب بود که توانستم در چنین ورزشگاه خاصی گلزنی کنم. باعث افتخارم است که توانستم به رکورد 200 بازی ملی برسم و خیلی ها نه فقط مردم پرتغال را خوشحال کنم. همچنان می خواهم مفید باشم، کمک کنم و گل بزنم. همیشه از پرتغال ممنون هستم که به من اجازه داد که پیراهن این تیم را به تن کنم. واکنش ما مهم بود، تا آخرین لحظه باور داشتیم."

4125