برد پرتغال مقابل ایسلند با گلزنی رونالدو در دقیقه پایانی

برد پرتغال مقابل ایسلند با گلزنی رونالدو در دقیقه پایانی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در بازی خود در رقابت های انتخابی یورو 2024 به مصاف ایسلند رفت و در این بازی که میهمان بود موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو که دویستمین بازی ملی دوران حرفه ای خود را انجام می داد، در این بازی موفق شد تک گل تیم ملی پرتغال را به ثمر برساند. رونالدو در این بازی در دقیقه پایانی بازی یعنی دقیقه 89 بود که موفق شد گلزنی کند و به این ترتیب یک بازی فراموش نشدنی را برای خودش در دویستمین بازی ملی رقم زد.

کریستیانو رونالدو در 38 سالگی هنوز هم ستاره تیم ملی پرتغال است و با عملکرد خوبی که دارد به تیم ملی پرتغال کمک می کند که در بازی های خود به پیروزی برسد. رونالدو آقای گل تاریخ فوتبال ملی است و رکورد علی دایی را شکسته است و همچنان جا پای خود را محکم می کند.

در هر صورت این بازی آخرین بازی کریستیانو رونالدو در فصل 2022/23 بود و این فصل کابوس وار برای ستاره پرتغالی به پایان رسید و باید دید که او در فصل آینده چه عملکردی خواهد داشت. رونالدو در فصلی که گذشت هیچ دستاوردی نداشت و نتوانست جام ببرد.

تماشای گل پرتغال مقابل ایسلند توسط رونالدو

تماشای خلاصه بازی پرتغال 1-0 ایسلند

1470