تلفات تراکتور - پرسپولیس قبل از شروع مسابقه

تلفات تراکتور - پرسپولیس قبل از شروع مسابقه

 پایگاه خبری فوتبالی- سه بازیکن اصلی تراکتور و پرسپولیس در آستانه مصاف حساس دو تیم، مصدوم شدند و دست مربیان را خالی گذاشتند.

 به گزارش فوتبالی، در شرایطی تراکتور و پرسپولیس از دقایقی دیگر به مصاف یکدیگر می‌روند که ترکیب اصلی هر دو تیم برای این بازی تغییر کرده است. ابتدا محمدرضا اخباری، سنگربان قابل اطمینان تراکتوری‌ها به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو این مصاف حساس را از داد و گولسیانی و میلاد سرلک علیرغم حضور در ترکیب، حین گرم کردن متوجه شدند که شرایط بازی ندارند. تا جای خود را به فرجی و کمال کامیابی‌نیا دهد.

 غیبت اخباری که عملکرد خوبی در فصل جاری داشته و گلری مطمئن برای تی‌تی‌ها است، می‌تواند پاشنه آشیل تراکتور در این نبرد حیثیتی و البته سرنوشت‌ساز باشد. با تصمیم خمز، مرادیان جانشین اخباری شد که در 20 مسابقه لیگ بیست و دوم در ترکیب تراکتور فیکس بوده است.

 اخباری یک بار هم در مسابقه رفت با سپاهان از زمین اخراج شد تا رضا کاخساز درون دروازه بایستد. نبود گلر شماره یک تراکتور در ادامه بازی هزینه هنگفتی را برای بردیف در نقش جهان به همراه داشت و آن‌ها با نتیجه 4 بر 2 مغلوب حریف شدند. حالا باید دید مرادیان که رزومه‌ای به مراتب بهتر از کاخساز دارد، آیا می‌تواند با نمایش باکیفیت جای خالی اخباری را پر کند یا خیر؟

 آن سوی میدان هم گولسیانی یکی از چهره‌ اصلی پرسپولیس در دیدار با مدعیان این فصل بوده که دبل در دربی و جلوی سپاهان گواه این موضوع است. نبود میلاد سرلک هم که با درخشش در میانه زمین کمال کامیابی‌نیا را نیمکت‌نشین کرده، اصلا خبر خوبی برای گل‌محمدی نیست.

2509