فتح الله زاده: در همین سه ماه و نیم، ۱۶۰ میلیارد تومان برای استقلال پول آوردم!

فتح الله زاده: در همین سه ماه و نیم، ۱۶۰ میلیارد تومان برای استقلال پول آوردم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است، دولت باید این تیم را در پرداخت مطالبات استراماچونی کمک کند.

به گزارش فوتبالی، علی‌ فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که در برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود صحبتهای مهم و جنجالی را بر زبان آورد.

فتح الله زاده که برای تشریح مشکلات باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود در این برنامه گفت:”روز اولی که به باشگاه آمدم، گفتم که واقعا نمی دانستم شرایط باشگاه اینگونه است. اگر یک نفر می‌تواند این شرایط را درست کند، من حاضرم که کنار بروم. اگر کسی پول دارد، بگوید تا او را ببرم پیش وزیر. بروم می‌گویند ترسید و ول کرد، بمانم می‌گویند اگر نمی توانی چرا ماندی؟ اینجا دیگر بحث من نیست، بحث باشگاه است.”

مدیرعامل استقلال از عملکرد خود در چند ماه گذشته در استقلال گفت:” اگر این مدیرانی که آمدند هرکدام ۳۰ درصد طلب استرا را می‌دادند، الان بدهی نداشتیم. من در همین سه ماه و نیم، ۱۶۰ میلیارد تومان پول آوردم. حالا یا قرض کردم یا وام گرفتم، ولی گرفتم. من برای باز کردن پنجره باشگاه استقلال ۳۰۰ هزار دلار هزینه کردم و یک میلیون دلار مطالبات پین، بازیکنان خارجی و سرمربی تیم را دادم. بعد برای من می‌نویسند چرا پول استراماچونی را نمی‌دهید؟ پول بازیکن نهایتا ۸ تا ۱۰ میلیارد است.”

فتح الله زاده از دولت هم درخواست کمک کرد:” ما میلیون ها هوادار داریم. من در پرداخت مطالبات بازیکنان و مربی مشکلی ندارم، اما این ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی ما به استراماچونی که هر روز بیشتر می‌شود، مشکل ایجاد می‌کند. همین کشورهای حاشیه خلیج فارس بازیکنی با ۱۰۰ میلیارد تومان می‌آورند. خب یک بخشی را هم دولت باید کمک کند، این بدهی مبلغی نیست که ما به تنهایی پرداخت کنیم.”

۷۷۶۸