مدیرعامل استقلال عازم ترکیه شد

مدیرعامل استقلال عازم ترکیه شد

پایگاه خبری فوتبالی- طبق اخباری که به فوتبالی رسیده علی فتح‌الله زاده برای پیگیری پاره‌ای از امور استقلال راهی کشور ترکیه شده است.

به گزارش فوتبالی، ظاهرا علی فتح‌الله زاده مدیرعامل استقلال دیروز و پس از ماجرای جنجالی پیش آمده برای استقلال، برای پیگیری برخی از امور باشگاه استقلال عازم ترکیه شده است.

 یکی از دلایل سفر فتح‌الله زاده به ترکیه می‌تواند پیدا کردن راهی برای انتقال پول آندره‌آ استراماچونی و البته ماجرای انتقال پول محبی باشد.

پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شده و با توجه به نزدیک شدن به نیم فصل لیگ برتر و خواسته سرمربی استقلال مبنی بر جذب بازیکنان مدنظرش، باشگاه استقلال باید فکری به حال پنجره بسته خود کند. کار فتح الله ساده نیست و استقلال مشکلات زیادی دارد و فتح الله زاده در یک تنگنای سخت گیر کرده است. برخی خبرها حاکی از آن است که او به شدت از حضور در این دوره مدیرعاملی استقلال پشیمان است. هر چند برخی معتقدند او می دانسته استقلال چنین شرایطی دارد و مدیرعاملی استقلال را قبول کرده است!

باید منتظر ماند و دید که آیا بالاخره تکلیف پرداخت بدهی استقلال به آندره‌آ استراماچونی روشن خواهد شد و این پرونده پر پیچ و خم به سرانجام خواهد رسید یا همچنان پنجره استقلال، بسته خواهد ماند!

۷۷۶۸