کمرنگ شدن ستاره انگلیسی در ترکیب منچسترسیتی

کمرنگ شدن ستاره انگلیسی در ترکیب منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در مقابل لایپزیش به اولین تیم در پنج سال اخیر تبدیل شد که هیچ تعویضی در لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تیم آلمانی در فاصله 20 دقیقه به پایان کار را به تساوی کشانده بود، گواردیولا ترجیح داد که هیچ تعویضی نداشته باشد که در توضیح این تصمیم گفت:" این که امکان پنج تعویض داشته باشم به این معنی نیست که موظف به تعویض هستم. آن قدر مربی خوبی هستم که بدانم که چه کار می کنم یا نمی کنم. شاید در بازی برگشت تصمیم بگیرم که اقدام جنون آمیزی انجام بدهم و با 9 مهاجم بازی کنم."

یکی از گزینه های روی نیمکت منچسترسیتی برای تغییر جریان بازی، فیل فودن بود. در حقیقت این بازیکن در سالهای اخیر بازیکنی کلیدی در تیم گواردیولا بوده اما در یک ماه اخیر اعتماد مربی اسپانیایی را از دست داده و جایگاهش در ترکیب را به جک گریلیش واگذار کرده است.

فیل فودن سال 2023 را با چهار حضور فیکس آغاز کرد و در چهار بازی اغازین سال، یک گل به ثمر رساند اما از زمان شکست در مقابل منچستریونایتد، جایگاهش را در ترکیب سیتی از دست داد. در حقیقت فودن در پیروزی سیتی مقابل تاتنهام کلا روی نیمکت نشسته بودو در دو بازی مقابل استون ویلا و آرسنال نیز مجموعا 34 دقیقه بازی کرد. فودن البته در بازی مقابل ناتینگام فارست 89 دقیقه حضور پیدا کرد گواردیولا اما ترجیح داد که به فودن در مقابل لایپزیش بازی ندهد. در حال حاضر به نظر می رسد که گریلیش جای او را در ترکیب را گرفته است.

4125