پاکو دفاع ندارد، تراکتور هت‌تریک کلین‌شیت می‌کند!

پاکو دفاع ندارد، تراکتور هت‌تریک کلین‌شیت می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی - باوجود اینکه پاکو خمز دستش در فاز دفاعی بسیار بسته است اما تراکتور در سه بازی اخیر خود هیچ گلی دریافت نکرده است.

به گزارش فوتبالی، جدایی حجت حق‌وردی در نیم‌فصل، مصدومیت سیدمحمد حسینی، آرش قادری و میلاد کر و محرومیت هادی محمدی موجب شده تا دست پاکو خمز برای چینش خط دفاعی خود کاملا بسته باشد.

سرمربی اسپانیایی که اوایل حضور خود از سیستم‌ چهار دفاعه استفاده می‌کرد، باتوجه به اتفاقات رخ داده و نبود مدافع وسط تخصصی، از بازی با ذوب‌آهن تصمیم‌ گرفت ترکیب خود را با سه مدافع بچیند. سیستمی سه دفاعه با یک تفاوت بسیار بزرگ که یک مدافع مرکزی تخصصی درکنار دو بک چپ و راست در زمین حضور دارند.

باوجود اینکه سیستم مورد اشاره بسیار پر ریسک به نظر می‌آید ولی تیم پاکو خمز با این نوع چینش در امر دفاعی بسیار موفق‌تر از قبل عمل کرده است. تی‌تی‌ها در بازی برابر ذوب‌آهن یک گل دریافت کردند و بعد از آن باوجود نداشتن مهره‌های اصلی‌شان در خط دفاع ، در سه بازی اخیر خود گلی دریافت نکرده‌اند تا به نوعی در این زمینه هت‌تریک کنند.

البته نباید از نقش محمدرضا اخباری کاپیتان سرخ‌پوشان نیز گذشت که با سیوهایی تماشایی تاثیر به سزایی در کسب سه کلین‌شیت پیاپی برای تیمش داشته است.

1997