بسکتبال NBA: پیروزی لیکرز بدون لبران و درخشش امبید

بسکتبال NBA: پیروزی لیکرز بدون لبران و درخشش امبید

پایگاه خبری فوتبالی- در بازی های بامداد امروز لیگ بسکتبال ملی آمریکا، لس آنجلس لیکرز، فیلادلفیا سونی سیکسرز و ساکرامنتو کینگز برنده مهم ترین بازی ها بودند.

به گزارش فوتبالی، در اولین بازی از بازی های بامداد امروز بسکتبال NBA، بروکلین نتس که پس از خروج کوین دورنت و کایری اروینگ در روزهای آخر نقل و انتقالات شکل تازه ای به خود گرفته است به مصاف جوئل امبید و فیلادلفیا سونی سیکرز رفت؛ این تیم در دو کوارتر اول در بازی پیش افتاد اما در نیمه دوم، با درخشش جوئل امبید نتوانست برتری خود را حفظ کند و با نتیجه ۱۰۱ به ۹۸ بازی را واگذار کرد. امبید در این بازی برای فیلادلفیا ۳۷ امتیاز و ۱۳ ریباند به ثبت رساند و در بروکلین نیز میکال بریجز با کسب ۲۳ امتیاز بهترین بازیکن نتس بود.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز، گلدن استیت وریرز بدون ستاره اصلی‌اش استفن کری میزبان لس آنجلس لیکرز بدون لبران جیمز بود. این بازی در شرایطی برگزار می شد که لیکرز سه بازیکن جدید خودش، راسل، وندربیلت و بیزلی را در این بازی برای اولین بار در اختیار داشت و با عملکردی عالی در کوارتر سوم و چهارم، ۱۰۹ بر ۱۰۳ میزبان را شکست داد. د‌نیس شرودر با ۲۶ امتیاز بهترین بازیکن لیکرز و جوردن پول با ۲۹ امتیاز بهترین بازیکن گلدن استیت بود. سایر نتایج بامداد امروز NBA به شکل زیر است:

شارلوت هورنتس ۱۰۵-۱۱۹ دنور ناگتس

اورلاندو مجیک ۱۰۳-۱۰۷ میامی هیت

واشنگتن ویزاردز ۱۲۷-۱۱۳ ایندیانا پیسرز

آتلانتا هاکس ۱۲۵-۱۰۶ سن آنتونیو اسپرز

نیویورک نیکس ۱۲۶-۱۲۰ یوتا جاز

کلیولند کاوالیرز ۹۷-۸۹ شیکاگو بولز

ساکرامنتو کینگز ۱۳۳-۱۲۸ دالاس موریکس

۱۸۸۶