پلی‌آف NBA/ لبرانی که دیگر پادشاه نیست/ لیکرز در یک قدمی جارو شدن

پلی‌آف NBA/ لبرانی که دیگر پادشاه نیست/ لیکرز در یک قدمی جارو شدن

پایگاه خبری فوتبالی - لس آنجلس لیکرز در کریپتو آرنا با نتیجه 119-108 شکست خورد تا سری را 3-0 عقب بیافتد.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز سومین بازی سری دنور ناگتس - لس آنجلس لیکرز به میزبانی لیکرز برگزار شد. در دیدار اول و دوم شاگردان مایک ملون موفق شدند به پیروزی برسند و حالا در این بازی، پادشاه و یارانش امیدوار بودند تا بازی را برنده شوند و امیدی برای بازگشت به سری داشته باشند.. 

در دو کوارتر اول، ناگتس کمی تیم بهتری بود و در نیمه اول موفق شد با نتیجه 55-58 به پیروزی برسد، البته فقط آنتونی دیویس و آستین ریوز عملکرد خوبی داشتند و شب آرامی برای لبران جیمز و آنتونی دیویس بود. در کوارتر سوم، لس آنجلس لیکرز با نتیجه 27-26 به پیروزی رسید تا اختلاف به 2 امتیاز در کوارتر چهارم کاهش یابد، اما در کوارتر چهارم، کاملاً اوضاع برای لیکرز پیچیده شد. نیکولا یوکیچ ام وی پی 2 فصل گذشته یک عملکرد بی نقص در کوارتر چهارم از خودش به نمایش گذاشت تا در نهایت، ناگتس با نتیجه 119-108 به پیروزی برسد و سری را 3-0 پیش بیافتد. حالا لیکرز 1 بازی خانگی دیگر نیز پیش رو دارد و برای جارو نشدن و تحقیر نشدن باید این بازی را ببرد. 

جمال ماری با 37 امتیاز، 7 ریباند و 6 اسیست بهترین بازیکن میدان بود. برای لیکرز نیز آنتونی دیویس 28 امتیاز و 18 ریباند به ثبت رساند اما برای پیروزی اصلاً کافی نبود.

4416