پلی‌آف NBA/ لیکرز و پادشاه جارو شدند/ پادشاه در فکر خداحافظی از بسکتبال؟

پلی‌آف NBA/ لیکرز و پادشاه جارو شدند/ پادشاه در فکر خداحافظی از بسکتبال؟

پایگاه خبری فوتبالی - لس آنجلس لیکرز در کریپتو آرنا با نتیجه 113-111 شکست خورد تا جارو شود. 

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز چهارمین بازی سری دنور ناگتس - لس آنجلس لیکرز به میزبانی لیکرز برگزار شد. در 3 دیدار گذشته شاگردان مایک ملون موفق شدند به پیروزی برسند و حالا در این بازی، پادشاه و یارانش امیدوار بودند تا بازی را برنده شوند و امیدی برای بازگشت به سری داشته باشند.

در دو کوارتر اول، لیکرز کاملاً تیم برتر میدان بود و در نیمه اول موفق شد با اختلاف 15 امتیازی به پیروزی برسد، لبران جیمز و یارانش هرکاری کردند تا از تحقیر شدن جلوگیری کنند. در کوارتر سوم، ناگتس و نیکولا یوکیچ آتش بازی کردند و یک کامبک باورنکردنی به لیکرز زدند تا کاملاً اوضاع برای لیکرز پیچیده شود. ناگتس در کوارتر چهارم نیز یک عملکرد بی نقص در کوارتر چهارم از خودش به نمایش گذاشت تا در نهایت، ناگتس با نتیجه 113-111 به پیروزی برسد و سری را 4-0 پیروز تا لیکرز جارو شود. 

نیکولا یوکیچ با 30 امتیاز، 14 ریباند و 13 اسیست بهترین بازیکن میدان بود. برای لیکرز نیز لبران جیمز 40 امتیاز و 10 ریباند به ثبت رساند اما برای پیروزی اصلاً کافی نبود. 

بعد از بازی، لبران در مصاحبه‌ای اعلام کرد که درباره آینده‌اش در لیکرز و بسکتبال اصلاً مطمئن نیست و همین موضوع باعث شده تا خیلی‌ها فکر کنند که شاید امروز، آخرین بازی لبران جیمز در NBA بود.

4416