عجیب ولی واقعی؛ آمانوف به باشگاه استقلال اخطاری نداده است!

عجیب ولی واقعی؛ آمانوف به باشگاه استقلال اخطاری نداده است!

پایگاه خبری فوتبالی - عزیزبک آمانوف بدون ارسال اخطار به باشگاه استقلال، تصمیم به خروج از ایران گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هافبک ازبکستانی آبی ها که در این فرصت نمایشی در تیم استقلال پیدا نکرد، یکی از بازیکنانی بود که قصد داشت در نقل و انتقالات زمستانی به صورت توافقی از این تیم جدا شود اما مشکلات مالی آبی ها مانع از جدایی وی شد. با این حال به نظر می‌رسد ماجرا این هافبک ازبکستانی با استقلال وارد ابعاد جدیدتری شده است.

طبق اطلاعات موثقی که به خبرنگار فوتبالی رسیده، آمانوف هیچی اخطاری به باشگاه استقلال ارسال نکرده و چون بدون ارسال اخطار تصمیم به ترک تیم گرفته فسخ او با آبی ها قانونی نیست. همچنین قطعا این بازیکن با توجه به تعداد روزهایی که در تمرین استقلال غایب بوده با جریمه مالی مواجه خواهد شد!

البته با توجه به شرایط بوجود آمده هم ممکن است آبی ها بتوانند با استفاده از بندی که در قرارداد آمانوف وجود دارد، مطالبات این بازیکن را با جریمه مالی که برای این هافبک ازبکستانی در نظر می‌گیرند صاف کنند تا در نهایت به این بازیکن اجازه خروج دهند. 

آمانوف در نقل و انتقالات زمستانی قصد داشت با دریافت مطالبات خود تا نیم فصل به صورت توافقی از استقلال جدا شود اما آبی ها توانایی پرداخت مطالبات او را نداشتند. او چند روز بعد از اتمام مهلت نقل و انتقالات درخواست خروج از تیم را کرد که مدیریت درخواست  ۴۸ ساعته برای تصمیم گیری کرد که در همین فاصله امانوف بدون اطلاع از کشور خارج شد.

به همین دلیل به نظر می‌رسد با توجه به خروج ناگهانی آمانوف از تمرینات استقلال و عدم ارسال اخطار به این تیم، هافبک ازبکستانی با دردسر جدیدی مواجه شود و این پایان سیه‌بختی های او در این فصل نباشد.

۷۷۶۸