پیام قایدی به ساپینتو؛ من بازیکن 90دقیقه‌ای هستم

پیام قایدی به ساپینتو؛ من بازیکن 90دقیقه‌ای هستم

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی قایدی، به عنوان بازیکن ثابت هم می‌تواند به استقلال کمک کند!

به گزارش فوتبالی، بعد از بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی بود که ریکاردو ساپینتو در پاسخ به این سوال که چرا از مهدی قایدی در ترکیب ثابت استفاده نکرده، مدعی شد که قایدی بازیکن 90دقیقه نیست.

جلوی سپاهان، قایدی جایی در ترکیب اصلی نداشت و از دقیقه 77 به میدان آمد تا مشخص شود که سرمربی استقلال تصمیمی برای بازی دادن به وینگر تکنیکی تیمش در ترکیب اصلی ندارد منتهی ریکاردو ساپینتو در دو بازی قبلی تیمش تغییر رویه داده و از این موضوع، نتیجه هم گرفته است.

قایدی جلوی ملوان یکی از برترین نفرات تیمش بود و ریکاردو ساپینتو هم رضایتش از این بازیکن را با یک شوخی ویژه با او نشان داد و امروز هم قایدی نشان داد که به عنوان یک بازیکن 90دقیقه‌ای، می‌تواند کمک حال ساپینتو و استقلال باشد.

جدا از اینکه گل اول استقلال به مس روی حرکت قایدی به دست آمد(باید دید ناظر بازی این گل را به نام کدام بازیکن ثبت می‌کند)، او گل سوم تیمش را به هم ثمر رساند تا طلسم گل‌نزدنش را بعد از مدتی طولانی، از بین ببرد.

آخرین گل قایدی تا قبل از بازی امروز، مربوط به دیدار هفته دوم مقابل ملوان در انزلی بود و قایدی این بار هم در یک بازی خارج از خانه موفق به گلزنی شد.

1984