رکورد فوق‌العاده تن هاگ در بازی‌های خانگی منچستریونایتد

رکورد فوق‌العاده تن هاگ در بازی‌های خانگی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد موفق شد در بازی برگشت خود در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس، در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 2 بر 0 ناتینگهام فارست را شکست دهد و به این ترتیب راهی فینال رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در این بازی عملکرد خوبی داشت و یک برد خانگی دیگر به دست آورد. در این فصل از رقابت ها، منچستر یونایتد در حال حاضر موفق شده است 12 برد خانگی پی در پی به دست بیاورد. در واقع شیاطین سرخ 12 بازی اخیر خود در ورزشگاه اولدترافورد را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. آخرین باری که منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد پیروز نشد، به هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس و بازی منچستر یونایتد مقابل نیوکاسل یونایتد بر می گردد که آن بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. رونالدو در آن بازی یک گل مردود به ثمر رسانده بود.

به نظر می رسد که شیاطین سرخ این رکورد فوق العاده را مدیون تن هاگ هستند چرا که از زمانی که فرگوسن دیگر در منچستر یونایتد نیست، شیاطین سرخ موفق به ثبت چنین رکوردی در ورزشگاه خانگی خود نشده اند و اکنون تن هاگ دوباره ورزشگاه اولدترافورد را به دژ تسخیر نشدنی منچستر یونایتد تبدیل کرده است.

1470