جزئیات جر و بحث در رختکن استقلال بعد از بازی با ملوان

جزئیات جر و بحث در رختکن استقلال بعد از بازی با ملوان

پایگاه خبری فوتبالی – ماجرای جر و بحث دو بازیکن استقلال بعد از بازی این تیم مقابل ملوان چه بود؟

به گزارش فوتبالی، روزنامه اینترنتی استقلال جوان در شماره دیروزش مدعی شده بود که بین بازیکن مصدوم استقلال با کاپیتان این تیم، بر سر پاداش بحث شده است.

اگرچه این روزنامه اسمی از بازیکن مصدوم تیم نبرده بود اما خیلی‌ها حدس زده بودند که بازیکن مربوطه، کدام یک از شاگردان ریکاردو ساپینتو است.

در چنین شرایطی، روزنامه فرهیختگان جزئیات بیشتری از این ماجرا منتشر کرده و نوشته که بر خلاف برخی اخبار منتشرشده، خبری از درگیری بین بازیکنان استقلال در رختکن نبوده است.

بر اساس روایت جدید، مهدی مهدی‌پور که برای دومین بازی پیاپی تیمش را همراهی نکرده بود با حالتی اعتراض‌آمیز رو به بیژن طاهری عنوان کرد پس پاداش پیروزی‌های قبلی به‌خصوص دیدار با تراکتور از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی چه می‌شود؟ که در این لحظه حسینی و سپس چشمی به‌عنوان بزرگ‌تر‌های تیم به ماجرا ورود کردند و از مهدی‌پور درخواست کردند که با لفظ ملایم‌تری با بزرگ‌ترهای تیم و سرپرست استقلال صحبت کند و در ادامه به وی گوشزد کردند که ما دو بازی قبلی را شکست خورده‌ایم و باید ابتدا این شکست‌ها را جبران کنیم، البته می‌دانیم که این پاداش حق‌مان است و پاداش بردهای قبلی را از باشگاه طلبکاریم.

1984