پست جنجالی مدافع مغضوب در اینستاگرام: حمله سیاوش یزدانی به فتح‌الله‌زاده

پست جنجالی مدافع مغضوب در اینستاگرام: حمله سیاوش یزدانی به فتح‌الله‌زاده

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق استقلال در پست خداحافظی‌اش، به مدیرعامل این باشگاه، کنایه زده است.

به گزارش فوتبالی، بازگشت سیاوش یزدانی به استقلال، برای مدافع سابق تیم ملی خوش‌یمن بود و یزدانی – که خودش اعتراف کرده بود هنوز نتوانسته به همان مدافع قبل از دوران سربازی‌اش تبدیل شود – نهایتا از چشم ریکاردو ساپینتو افتاد و باشگاه استقلال علیرغم قراردادی که با این بازیکن داشت، با او فسخ کرد تا یک جای خالی در فهرستش باز شود.

یزدانی – که به احتمال زیاد در ادامه لیگ برای سپاهان بازی خواهد کرد – در پست خداحافظی‌اش به موارد مختلفی اشاره کرده منتهی مهمترین نکته پست او، کنایه به علی فتح‌الله‌زاده است.

او در بخشی از پست اینستاگرامی‌اش نوشته است: هرگز فکر نمی‌کردم به خاطر وعده ترکاندن بمب قربانی شوم که اگر این اتفاق برای هر یک از همبازیانم می‌افتاد و لحظه آخر بیرونش می‌کردند، سکوت نمی‌کردم.

نکته قابل توجه دیگر پست خداحافظی یزدانی، ادعای او مبنی بر این است که هیچ کسی متوجه بازی کردن او با مصدومیت نشد و یک نفر، درون تیم به این موضوع اشاره نکرد و مربیان هموطنش، از ترس، حرفی به هواداران نزدند.

مدافع سابق استقلال در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که خسرو حیدری بعد از بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی، در واکنش به اتهام کم‌کاری به برخی بازیکنان استقلال، از سیاوش یزدانی مثال زد که لگنش ترک خورده و با درد برای این تیم بازی می‌کند.

1984