24 ساعت حیاتی در انتظار یک بازیکن استقلال

24 ساعت حیاتی در انتظار یک بازیکن استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- کدام بازیکن استقلال در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فردا به پایان می‌رسد، استقلال یکی از باشگاههایی است که هنوز هیچ فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته است.

حالا که پنجره نقل و انتقالات آبی‌ها باز شده، استقلالی‌ها با یک مشکل دیگر مواجه شده‌اند. اینکه فهرست این تیم پر است و نفراتی مثل سیاوش یزدانی و سجاد شهباززاده و عزیزبک آمانوف که صحبت از رفتن آنها از استقلال بود، برنامه‌ای برای جدایی ندارند( البته داستان آمانوف متفاوت است و گویا او به محض آنکه مطالباتش را از استقلال بگیرد، قراردادش را فسخ خواهد کرد.)

علی فتح‌الله‌زاده که علیرغم باز کردن پنجره نقل و انتقالات تیمش، کماکان سوژه‌ نقدهای نسبتا زیادی در فضای مجازی است، در جدیدترین مصاحبه‌ای که داشته، اعلام کرده که یک بازیکن – که خودش و مدیر برنامه‌هایش هم در جریان تصمیم باشگاه استقلال هستند – از این تیم جدا خواهد شد.

او به یک سایت خبری گفته است:" باید هر طور شده یک جا برای لیست باز کنیم چون می خواهیم یک بازیکن خیلی خوب بگیریم. ما یک بازیکن بیشتر نمی توانیم بگیریم و حتما یک جای خالی باز خواهیم کرد. طبق ماده دو یا ۱۲ آیین نامه نقل و انتقالاتی ما می توانیم نام یک بازیکن را از لیست خارج کنیم."

حالا باید منتظر ماند و دید که طی 24 ساعت آینده کدام بازیکن استقلال از فهرست خارج خواهد شد تا بازیکنی به این تیم بیاید که فتح‌الله‌زاده مطمئن است، هواداران استقلال بابت جذب او خوشحال خواهند شد. ساپینتو که اعلام کرده یزدانی و آمانوف و شهباززاده را نمی‌خواهد.

1984