سالم الدوساری پیراهن کدام‌یک از ستاره‌های پاریسن ژرمن را گرفت؟

سالم الدوساری پیراهن کدام‌یک از ستاره‌های پاریسن ژرمن را گرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن و تیم منتخب النصر و الهلال در شهر ریاض، پایتخت کشور عربستان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را پی اس جی با نتیجه 5 بر 4 به سود خودش به پایان برد و موفق شد در این بازی دوستانه به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که در تیم منتخب النصر و الهلال توپ می زد، سالم الدوساری بود. این ستاره عربستانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر با گل زیبایی که به تیم ملی آرژانتین زد، بر سر زبان ها افتاد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. الدوساری در پیروزی دو بر یک تیم ملی عربستان مقابل تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022، گل دوم و پیروزی بخش عربستانی ها را به ثمر رساند.

الدوساری که بازیکن باشگاه الهلال عربستان است در بازی دوستانه تیم منتخب النصر و الهلال مقابل پی اس جی حضور داشت. او پس از بازی پیراهن کیلیان امباپه را به یادگار گرفت و یک تصویر هم به همراه آن منتشر کرد. در واقع به نظر می رسد که ستاره محبوب سالم الدوساری کیلیان امباپه است. در این بازی ستاره های دیگری مثل مسی و نیمار هم حضور داشتند اما ستاره عربستانی ترجیح داد که پیراهن کیلیان امباپه را به یادگار داشته باشد.

1470