بازیکن کانادایی که در جام جهانی بازی کرده و حالا کارتن‌خواب است

بازیکن کانادایی که در جام جهانی بازی کرده و حالا کارتن‌خواب است

پایگاه خبری فوتبالی - پل جیمز بازیکن اسبق فوتبال کانادا که اصالتی ولزی دارد و در جام جهانی 1986 مکزیک بازی کرده، در حال حاضر به علت افتادن به دام مواد مخدر، کارتن خواب شده است و تکدی گری می کند. این بازیکن اسبق، شش سال است که خانه ندارد و سیزده سال است که دچار فقر شدید شده است و در تلاش است تا کمک مالی دریافت کند.

به گزارش فوتبالی، نشریه اوله گزارش داده است که پل جان جیمز که 47 بازی ملی برای کانادا داشته و در تیم هایی نظیر تورنتو بلیزرد، همیلتون استیلرز، دانکستر روورز، اوتاوا اینترپید و لندن لیزرز بازی کرده، در حال حاضر در خیابان های لندن و روی کارتن ها می خوابد. پل جیمز مدعی است که در کانادا به خاطر مصرف کوکایین با او برخورد مناسبی توسط دولت صورت نگرفته است و به همین خاطر از این کشور خارج شده و در حال حاضر در لندن حضور دارد. او در حومه شهر لندن می خوابد و کل وسایل زندگی خود شامل پتو، لباس، یک ایپد کوچک با صفحه شکسته را در یک کیف ورزشی مشکی نگهداری می کند.

پل جان جیمز می گوید:" دوران فوتبالی من همه چیز داشت. نباید یک روز کاری را هم از دست می دادم. چرا به دنبال کمک مالی از دیگران هستم و گدایی می کنم؟ چون می خواهم مستقل باشم. می خواهم زندگی عادتی داشته باشم. می خواهم که زندگی و لباس شخصی خودم را داشته باشم نه دسته دوم. "

4125