چهارمین پیروزی متوالی 4 گله سامورایی‌ها‌؛ کانادا هم گلباران شد

چهارمین پیروزی متوالی 4 گله سامورایی‌ها‌؛ کانادا هم گلباران شد

پایگاه خبری فوتبالی – ژاپنی‌ها در 5 بازی متوالی تدارکاتی به پیروزی رسیده‌اند. آن هم نه مقابل تیم‌های ضعیف آسیایی و آفریقایی.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ژاپن ساعتی پیش موفق شد در یک بازی تدارکاتی تیم ملی کانادا را با نتیجه 4 بر یک شکست بدهد. سامورایی‌ها در این بازی برتری کاملی بر نماینده آمریکای شمالی داشتند و توانستند با ارائه یک بازی مقتدرانه، کانادا را مقهور خود کنند.

تکلیف بازی خیلی زود و تا دقیقه 49 روشن شده بود. چرا که ژاپن در این دقیقه گل چهارم خودش را زد. پیش از آن هم در دقایق 3، 42 و 46 سه بار دیگر گل زده بود. کانادا در دقیقه 22 یک پنالتی را از دست داده بود اما موفق شد در دقیقه 89 یکی از گل‌ها را جبران کند.

ژاپن با این پیروزی نشان داد همچنان از زمان جام جهانی 2022 قطر روی مسیر موفقیت‌آمیز قدم می‌زند. این پنجمین پیروزی متوالی ژاپن در بازی‌های دوستانه و چهارمین برد 4 گله متوالی این تیم بود! جالب این که هیچ کدام از این بردها در مقابل تیم‌های آسیایی یا آفریقایی به دست نیامده است!

ژاپن بعد از حذف از جام جهانی ابتدا در دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه به تساوی یک بر یک رسید و سپس با نتیجه دو بر یک مغلوب کلمبیا شد. اما پیروزی‌‌های متوالی نماینده آسیا از بازی بعدی شروع شد.

ژاپن ابتدا با 6 گل السالوادور را مغلوب کرد. سپس با نتیجه 4 بر یک پرو را شکست داد. پس از آن نوبت به پیروزی 4 بر یک مقابل آلمان رسید که بازتاب‌های فراوانی در رسانه‌های جهان داشت. 

ژاپنی‌ها در آخرین بازی فیفادی قبلی موفق شدند تیم ترکیه را با نتیجه 4 بر دو شکست بدهند و امروز هم با نتیجه 4 بر یک کانادا را مغلوب کردند تا چهارمین برد 4 گله متوالی را جشن بگیرند.

آمار ژاپنی‌ها در 5 بازی اخیر شگفت انگیز است. آنها در 5 بازی اخیر 5 برد داشته‌اند. 22 گل وارد دروازه حریفان کرده‌اند و 5 بار هم دروازه‌شان باز شده است. ژاپن در این 5 مسابقه، دو حریف اروپایی، دو حریف از آمریکای شمالی و یک تیم از آمریکای جنوبی را شکست داده‌اند.

با این نتایج سامورایی‌ها قبل از شروع جام ملت‌های آسیا به دیگر تیم‌های مدعی قاره هشدار داده‌اند و خودشان را به عنوان اصلی‌ترین مدعی فتح جام معرفی کرده‌اند.

1359