پاکو علیه حسرت 1419 روزه تراکتور مقابل استقلال!

پاکو علیه حسرت 1419 روزه تراکتور مقابل استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی - از آخرین پیروزی لیگ‌برتری تراکتور بر استقلال بالغ بر ۱۴۰۰ روز می‌گذرد!

به گزارش فوتبالی، تراکتور و استقلال درحالی ۱۵ دی ماه در تبریز باید به مصاف هم بروند که آمار و ارقام تقابل‌های لیگ برتری دو تیم در سال‌های اخیر به طرز عجیبی علیه تیم‌ سرخ‌پوش بوده است.

تی‌تی‌ها در طول دو فصل اخیر هر چهار بازی خود را با شکست مقابل آبی‌ها پشت سر گذاشته‌اند و آخرین امتیازی که مقابل استقلال به دست آورده‌اند به بازی برگشت لیگ نوزدهم برمی‌گردد.

تراکتور در ۵ تقابل اخیر دو تیم در لیگ برتر، صرفا ۲ بار توانسته گلزنی کند و درمقابل ۷ بار دروازه خود را بازشده دیده تا یک آمار منفی عجیب و غریب را تجربه کند.

آخرین پیروزی تراکتور برابر استقلال در لیگ‌برتر به ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ بازمی‌گردد جایی که سرخ‌ها در بازی برگشت لیگ نوزدهم با حضور هفتادهزار نفری و پرشور هوادارانشان در ورزشگاه یادگار امام با تک گل اشکان دژاگه توانستند بر رقیب سرسخت خود غلبه کنند و از آن دیدار تا روز بازی مجدد با استقلال چیزی حدود ۱۴۱۹ روز می‌گذرد که تی‌تی‌ها حسرت برد رقیب آبی خود را می‌کشند.

سرمربی تراکتور در دیدار مذکور ژرژ لیکنز بلژیکی بود و حالا تراکتور باید با یک سرمربی خارجی دیگر مقابل استقلال قرار گیرد و باید دید پاکو خمز قادر خواهد بود با کسب دومین پیروزی تراکتورِ زنوزی مقابل استقلال، این حجم از آمار منفی شکل گرفته را ضربدر صفر کند یا خیر؟

1997