لیورپول و یک باخت دیگر در این فصل لیگ برتر انگلیس

لیورپول و یک باخت دیگر در این فصل لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته نوزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و برنتفورد به مصاف هم رفتند که در این بازی در نهایت برنتفورد موفق شد با نتیجه سه بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، عملکرد یورگن کلوپ در این فصل با لیورپول اصلا جالب نبوده است به طوری که ممکن است قرمزپوشان آنفیلد برای فصل آینده حتی موفق نشوند سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند.

در این بازی گل های برنتفورد را ابراهیم کوناته ( گل به خودی )، یوان ویسا و برایان امبومو به ثمر رساندند و تک گل لیورپول را هم الکس چمبرلین در دقیقه 50 زد.

برنتفورد در این فصل تیم به اصطلاح غول کشی بوده است و اکنون توانست لیورپول را هم شکست دهد. زمزمه هایی پیرامون برکناری احتمالی یورگن کلوپ در لیورپول وجود داشت و به نظر می رسد که با ادامه این روند اوضاع برای سرمربی آلمانی دشوار شود.

لیورپول در این فصل 5 باخت در لیگ برتر انگلیس داشته است و در حال حاضر در رده ششم است و فاصله زیادی با کورس قهرمانی پیدا کرده است و به نظر می رسد که تلاشش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

1470