عکس؛ 6 مهره هجومی لیورپول با اضافه شدن ستاره هلندی

عکس؛ 6 مهره هجومی لیورپول با اضافه شدن ستاره هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول یکی از مهم ترین نقل و انتقالات ماه ژانویه را انجام داد و کودی گاکپو را از تیم پی اس وی آیندهوون در لیگ هلند به خدمت گرفت و بدین ترتیب قدرت هجومی خود را افزایش داد.

به گزارش فوتبالی، کودی گاکپو بازیکنی است که توانایی بازی در پست های مختلف هجومی را دارد. او بیشتر در نقش یک وینگر ظاهر می شود و توانایی گلزنی بالایی دارد. گاکپو در جام جهانی 2022 قطر به خوبی خودش را نشان داد و همین قضیه موجب شد تا تیم های بزرگ اروپایی برای جذب او دست به کار شوند. منچستر یونایتد یکی از اصلی ترین مشتری های گاکپو بود اما در نهایت این لیورپول بود که ستاره هلندی را جذب کرد.

لیورپول در این فصل عملکرد درخشان فصل های اخیر خود را نداشته است و در کورس قهرمانی نیست. شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با 25 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر انگلیس هستند. سران لیورپول به همین جهت تصمیم گرفتند که خط حمله تیم خود را تقویت کنند و اقدام به خرید بازیکنی مثل گاکپو کردند.

لیورپول در حال حاضر 6 مهره هجومی دارد که همه آن ها بازیکنان خطرناکی هستند. این 6 بازیکن با اضافه شدن ستاره هلندی عبارتند از: گاکپو، صلاح، فیرمینو، ژوتا، دیاز، نونیز.

1470