3 ستاره‌ای که مثلث خط حمله جدید لیورپول را تشکیل می‌دهند

3 ستاره‌ای که مثلث خط حمله جدید لیورپول را تشکیل می‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و منچستر یونایتد در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد منچستر یونایتد را در هم بکوبد و با هفت گل به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی خط حمله لیورپول بسیار درخشان ظاهر شد و مهاجم های یورگن کلوپ همگی گلزنی کردند. کودی گاکپو و داروین نونیز که به نوعی خرید های جدید لیورپول به حساب می آیند در این بازی هر کدام دو گل به ثمر رساندند. محمد صلاح هم در این بازی دبل کرد و دو گل به ثمر رساند. روبرتو فیرمینو هم گل هفتم لیورپولی ها را در این بازی به ثمر رساند.

زمانی بود که صلاح، مانه و فیرمینو مثلث هجومی لیورپول را تشکیل می دادند. اکنون مانه در بایرن مونیخ توپ می زند و روبرتو فیرمینو هم در مسیر جدایی از لیورپول است و گفته شده که در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد.

به این ترتیب مثلث جدید خط حمله لیورپول متشکل از داروین نونیز، کودی گاکپو و محمد صلاح خواهد بود و این سه بازیکن عملکرد بسیار درخشانی مقابل منچستر یونایتد داشتند و نشان دادند که آینده درخشانی در انتظار خط حمله لیورپول است.

1470