عکس؛ خرید جدید لیورپول با مدل موی خاص خود و خندیدن با محمد صلاح

عکس؛ خرید جدید لیورپول با مدل موی خاص خود و خندیدن با محمد صلاح

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در این تابستان یک مهاجم جوان اروگوئه ای را از بنفیکا به خدمت گرفته است که یورگن کلوپ برای فصل جدید در تیم خود روی او حساب ویژه ای باز می کند چرا که این مهاجم قیمت بالایی برای لیورپول داشته است.

به گزارش فوتبالی، داروین نونیز بین سال های 2020 تا 2022 در بنفیکا حضور داشت و بدین ترتیب در این تابستان بود که راهی لیورپول شد. او که در حال حاضر 23 سال دارد، 11 بازی برای تیم بزرگسالان اروگوئه انجام داده است و دو گل به ثمر رسانده است. نونیز در پست مهاجم نوک بازی می کند و پس از جدایی مانه از لیورپول، این باشگاه توانست به سراغ خرید او برود و رقم 85 میلیون پوند را برای جذب این بازیک اروگوئه ای هزینه کند و باید دید که او اکنون می تواند در لیورپول بدرخشد یا خیر. این بازیکن در بازی دوستانه اخیر لیورپول چهار گل به ثمر رساند و اصطلاحا پوکر کرد.

به تازگی و در تصاویری که از تمرین لیورپول منتشر شده است، می بینیم که داروین نونیز در حالی که تمرین می کند، مدل موی خاص خود را به نمایش گذاشته است و پشت مو های خود را باز کرده است. این بازیکن همچنین در صحنه ای دیگر در کنار محمد صلاح مشغول بگو و بخند شده است و بدین ترتیب می بینیم که به خوبی با صلاح صمیمی شده است.

1470