6 بازیکنی که بارسلونا آن‌ها را به هیچ وجه نمی‌فروشد

6 بازیکنی که بارسلونا آن‌ها را به هیچ وجه نمی‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا 6 تا از بازیکن های خود را در حال حاضر "غیر قابل فروش" می داند.

به گزارش فوتبالی، زمان زیادی تا شروع نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده است و به همین علت تیم های مختلف استراتژی ها و سیاست های خود را برای بازار نقل و انتقالاتی آماده و مهیا می کنند.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، با وجود این که بارسلونا بازیکنانی را در لیست خروج خود دارد و برای این که دستمزد پرداختی خود را همچنان کاهش دهد به دنبال فروش برخی از بازیکنان خود است، اما برخی از بازیکنان هم در ترکیب بارسلونا هستند که از نظر ژاوی هرناندز و همچنین سران بارسلونا "غیر قابل فروش" هستند.

این 6 بازیکنی که در بارسا غیر قابل فروش هستند، عبارتند از: رابرت لواندوفسکی، پدری، گاوی، آنسو فاتی، رونالد آرائوخو و ژول کنده.

از این 6 بازیکن، 5 تای آن ها یعنی پدری، گاوی، فاتی، آرائوخو و کنده بازیکنانی هستند که بارسلونا به آن ها به عنوان ستاره هایی برای حال و آینده نگاه می کند و به هیچ وجه نمی خواهد آن ها را از دست بدهد.

از سوی دیگر رابرت لواندوفسکی که در تابستان گذشته از بایرن مونیخ به بارسلونا آمد، تبدیل به ستاره پروژه ژاوی هرناندز شده است و در حال حاضر بهترین بازیکن بارسلونا به حساب می آید و آبی و اناری ها می خواهند او را حفظ کنند.

1470