عکس؛ لواندوفسکی و در آغوش کشیدن دو بازیکن جوان بارسلونا پس از اولین گل

عکس؛ لواندوفسکی و در آغوش کشیدن دو بازیکن جوان بارسلونا پس از اولین گل

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در جام خوان گمپر با نتیجه 6 بر 0 تیم پوماس مکزیک را شکست دهد و بدین ترتیب در این بازی دوستانه و در این جام نمادین عملکرد درخشانی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم ترین نکته های این بازی این بود که روبرت لواندوفسکی برای بارسا در آن گلزنی کرد و بدین ترتیب پای ستاره لهستانی به گلزنی در جمع آبی و اناری ها باز شد. لواندوفسکی به تازگی شماره 9 بارسلونا را به دست آورده است و با این شماره برای بارسلونا اولین گل خود را زد و باید دید که در شروع لالیگا به چه شکل عمل خواهد کرد. لواندوفسکی تا پیش از این در بازی های دوستانه با شماره 12 به میدان رفته بود و موفق به گلزنی نشده بود اما در اولین بازی خود با شماره 9 پایش به گلزنی باز شد.

روبرت لواندوفسکی این گل خود را در همان دقایق ابتدایی و روی پاس پدری به ثمر رساند. او در خوشحالی پس از گلش پدری و گاوی دو بازیکن جوان بارسلونا را در آغوش کشید. پدری و گاوی آینده های خط هافبک بارسلونا هستند و خیلی ها این دو بازیکن را با ژاوی و اینیستا مقایسه می کنند و معتقد هستند که آن ها می توانند دوران درخشان ژاوی و اینیستا را تکرار کنند.

1470