بیانی: بازیکنان استقلال برای دل هواداران بازی کنند

بیانی: بازیکنان استقلال برای دل هواداران بازی کنند

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال با خوشبینی درباره دربی فردا صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، شاهین بیانی درباره شرایط این تیم پیش از دربی گفت: لیگ برای مدت زیادی تعطیل بوده و من فکر می‌کنم شرایط استقلال و پرسپولیس برای این دیدار چندان مشخص نیست اما معمولا هر وقت بازی ها بدون تماشاگر بوده بازیکنان استرس کمتری داشته و نمایش بهتری هم ارائه داده‌اند. اعتقاد دارم اگر آقای ساپینتو از تمام داشته‌های خود به بهترین نحو ممکن استفاده کند، استقلال می‌تواند فردا نتیجه بگیرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص غیبت لوکادیا و دیاباته در بازی فردا چنین نظری دارد: مهره‌ها قطعا تاثیرگذارند اما شرایط دربی همیشه فرق می‌کند. انگیزه بازیکنان فردا آنقدر بالاست که می‌توانند جای خالی بازیکنان دیگر را پر کنند. شرایط استقلال برای دیدار فردا بهتر است و نفرات بهتری هم در اختیار دارد. 

وی در ادامه گفت: فکر می‌کنم پرداختی به بازیکنان استقلال قبل از دربی می‌تواند تاثیرگذار باشد. البته بازیکنانی که در این سطح بازی می‌کنند و قراردادهای خوبی می‌بندند باید در این دیدار برای دل هوادارانشان بازی کنند و مادیات نباید زیاد تاثیرگذار باشد. 

بیانی عقیده دارد که استقلال می‌تواند برنده دربی باشد: فکر می‌کنم شرایط استقلال خیلی بهتر است و می‌تواند فاتح دربی باشد تا هم دل هواداران را شاد کند و هم به صدر جدول برود. تیمی که در دربی شکست می‌خورد در ادامه راه و ۳-۲ هفته بعد به مشکل می خورد. امیدوارم که این اتفاق برای استقلال رخ ندهد و بتواند پیروز از زمین خارج شود. فکر می‌کنم استقلال شرایطش را دارد که با اختلاف دو گل برنده شود.

۷۷۶۸