رسمی؛ جواهر 16 ساله برزیلی به رئال مادرید پیوست

رسمی؛ جواهر 16 ساله برزیلی به رئال مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک جواهر 16 ساله برزیلی با قراردادی سه ساله رسما به رئال مادرید پیوست.

به گزارش فوتبالی، مهاجم پالمیراس مورد توجه باشگاه های مختلف اروپایی قرار داشت و پی اس جی، چلسی و بارسلونا به شدت به دنبال خریدنش بودند. پی اس جی برای خرید اندریک و استوائو مبلغ 85 میلیون یورو را پیشنهاد داده بود که این پیشنهاد توسط پالمیراس رد شد و اخیرا ژاوی هرناندز گفته بود که با اندریک شخصا صحبت کرده است اما در نهایت این مهاجم تصمیم گرفت که به رئال مادرید ملحق شود.

اندریک بر اساس قوانین تا پیش از 18 سالگی نمی تواند از کشور برزیل برای فوتبال بازی کردن خارج شود و به همین علت تا تابستان 2024 در پالمیراس خواهد ماند و بعد از آن به برنابئو ملحق خواهد شد.

این مهاجم توان حضور در همه پست های هجومی را دارد و قرار است که خط حمله برزیلی رئال مادرید را در سال 2024 در کنار وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس تشکیل بدهد. در آن زمان کریم بنزما نیز از رئال مادرید خواهد رفت. 

رسانه های اسپانیا مدعی بودند که شرط اصلی اندریک برای پیوستن به رئال مادرید این بوده است که این باشگاه قید خرید هالند را بزند و به نظر می رسد که رئال مادرید این شرط را پذیرفته است و به سراغ بازیکن نروژی نمی رود.

بر اساس قوانین فیفا، قرارداد اندریک با رئال نمی توانست بیش از سه سال باشد و به همین علت قرارداد اولیه وی تا سال 2027 خواهد بود هر چند که در قراردادش بندی وجود دارد که این قرارداد قابلیت تمدید تا 2030 را خواهد داشت.

4125