رسمی؛ فران گارسیا به رئال مادرید پیوست

رسمی؛ فران گارسیا به رئال مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید بالاخره خرید فران گارسیا را نهایی کرد و به این ترتیب این مدافع چپ اسپانیایی به رئال مادرید پیوست.

به گزارش فوتبالی، در روز های اخیر بازیکنان زیادی از رئال مادرید خارج شدند. آسنسیو، بنزما، ادن هازارد و ماریانو چهار بازیکنی بودند که رئال مادرید را ترک کردند. اکنون رئال مادرید بند خرید فران گارسیا را فعال کرد و او را به خدمت گرفت. فران گارسیا یک مدافع چپ است که محصول آکادمی رئال مادرید به حساب می آید. گارسیا به طور قرضی با بند بازخرید، رئال مادرید را ترک کرده بود. در واقع در سال 2020 بود که فران گارسیا راهی رایو وایکانو شد. اکنون رئال مادرید تصمیم گرفته است که بند خرید او را فعال کند و به این ترتیب این بازیکن دوباره به رئال مادرید بر می گردد.

با توجه به مصدومیت های زیادی فرلاند مندی خرید یک مدافع چپ در این تابستان برای رئال مادرید ضروری بود و اکنون فران گارسیا قرار است نقش مدافع چپ را در رئال مادرید بر عهده بگیرد.

قرارداد فران گارسیا تا سال 2027 اعتبار خواهد داشت و یک قرارداد چهار ساله خواهد بود. رئال مادرید به زودی معارفه براهیم دیاز، جود بلینگهام و فران گارسیا را برگزار خواهد کرد.

1470