ژیرو سه شیرها را به خانه فرستاد/ حسرت انگلیسی‌ها 60 ساله شد

ژیرو سه شیرها را به خانه فرستاد/ حسرت انگلیسی‌ها 60 ساله شد

پایگاه خبری فوتبالی - فرانسه با نتیجه دو بر یک از سد انگلیس گذشت تا حریف مراکش در مرحله نیمه نهایی شود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه مرحله یک چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم البیت تیم‌های فرانسه و انگلیس مقابل هم صف آرایی کردند. قضاوت این دیدار برعهده ویلتون سامپایو بود. انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی باحساب سه بر صفر از سد سنگال عبور کرد و خروس‌ها با نتیجه سه بر یک لهستان را از دور رقابت‌ها حذف کردند.

در نیمه اول فرانسه تیم برتر میدان بود و خروس‌ها در دقیقه 17 روی شوت زیبای اورلین شوامنی ستاره رئال مادرید با یک گل از انگلستان جلو افتادند. بعد از این گل بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و در نهایت نیمه اول با پیروزی یک بر صفر مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید. 

در نیمه دوم بازی جان گرفت و در دقیقه 54 روی حرکت زیبای ساکا، انگلیس صاحب یک ضربه پنالتی شد و هری کین توانست بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه ضربه ژیرو در محوطه جریمه را جردن پیکفورد با یک واکنش زیبا به کرنر فرستاد، اما یک دقیقه بعد دوباره خود ژیرو با ضربه سر دیگر زهرش را ریخت تا فرانسه با یک گل دوباره پیش بیافتد. در دقیقه 84، اشتباه تئو هرناندز باعث شد تا انگلیس دوباره یک پنالتی به دست بیاورد، اما این دفعه پنالتی هری کین به آسمان رفت تا رویای قهرمانی در جام جهانی برای سه شیرها با 60 سال برسد.

خلاصه بازی دیدنی انگلیس - فرانسه را اینجا ببینید.

4416