احتمال تکرار فینال جام جهانی 2018 روسیه در جام جهانی 2022 قطر

احتمال تکرار فینال جام جهانی 2018 روسیه در جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - با پیروزی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی انگلیس در ورزشگاه البیت، تکلیف آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی هم مشخص شد و بدین ترتیب اکنون تمامی تیم های حاضر در بازی های جام جهانی مشخص هستند.

به گزارش فوتبالی، در یک سوی جدول تیم ملی فرانسه و تیم ملی مراکش قرار است به مصاف هم بروند و در سوی دیگر نمودار تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کرواسی با هم مصاف خواهند داشت.

در جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فرانسه و تیم ملی کرواسی به فینال رسیده بودند و در نهایت تیم ملی فرانسه موفق شده بود با نتیجه 4 بر 2 کرواسی را در فینال شکست دهد و قهرمان جام جهانی شود.

اکنون شرایط به شکلی است که اگر کرواسی موفق شود آرژانتین را شکست دهد و فرانسه هم موفق شود تیم ملی مراکش را شکست دهد، باز هم شاهد فینال فرانسه - کرواسی در جام جهانی خواهیم بود و بدین ترتیب فینال جام جهانی 2018 روسیه در جام جهانی 2022 قطر هم تکرار می شود.

شگفتی ساز این دوره از بازی ها مراکش بوده است که با اول شدن در گروه خود و حذف اسپانیا و پرتغال به مرحله نیمه نهایی رسیده است. کرواسی در این جام جهانی و جام جهانی قبل به خوبی نشان داد که از قدرت های برتر فوتبال در دنیا است.

1470