عکس؛ اشک‌ها و گریه نیمار در آغوش دنی آلوز پس از حذف از جام جهانی

عکس؛ اشک‌ها و گریه نیمار در آغوش دنی آلوز پس از حذف از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته آخرین شب حضور نیمار جونیور در بازی های جام جهانی 2022 قطر بود و یک شب بسیار تلخ برای او بود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر در پایان 120 دقیقه مقابل تیم ملی کرواسی به تساوی یک بر یک رسید. نیمار جونیور در این بازی تک گل تیم ملی برزیل را به ثمر رساند اما آن لحظه ای که گل اول بازی را در وقت های اضافه زد، فکرش را نمی کرد که قرار است با جام جهانی وداع کند.

در ضربات پنالتی تیم ملی کرواسی موفق شد تیم ملی برزیل را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود و باید با آرژانتین بازی کند. کار برزیل در ضربات پنالتی پیش از رسیدن به پنالتی پنجم تمام شد و بدین ترتیب نیمار حتی نتوانست یکی از ضربات پنالتی پایان بازی را بزند.

نیمار جونیور پس از باخت تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی کرواسی به شدت ناراحت شد و اشک ریخت. دنی آلوز که در نزدیکی های 40 سالگی قرار دارد و قبلا با نیمار در بارسلونا و پی اس جی هم‌تیمی بوده است، نیمار را در آغوش کشید و ستاره برزیلی اشک ریخت و گریه کرد.

نیمار پس از باخت برزیل به آرژانتین در فینال کوپا آمه ریکا 2021 گریه کرد. او پس از باخت پی اس جی به بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2020 هم گریه کرده بود.

1470