نیمار بازی یک هشتم نهایی جام جهانی را هم از دست می‌دهد؟

نیمار بازی یک هشتم نهایی جام جهانی را هم از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی برزیل جمعه باید آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی را مقابل کامرون داشته باشد آن هم در حالی که به نظر می رسد که شانس زیادی برای صعود به عنوان صدرنشینی گروه دارند.

به گزارش فوتبالی،  اعضایتیم ملی برزیل امروز با خبر بستری شدن مجدد پله مواجه شدند. همه بازیکنان و کادر فنی برزیل نگران سلامتی پله هستند هر چند که بیانیه دخترش نگرانی ها را کاهش داد.

اما مسئله مهم دیگر مربوط به شرایط مصدومیت نیمار است. بازیکن پی اس جی مراحل درمان خود را طی می کند و حتی از تکنولوژی کفش های کمپرسی ناسا استفاده می کند. او از کفش های ویژه ای استفاده می کند که به او کمک می کند تا مراحل درمانش سرعت بخشیده شود. تی ان تی برزیل گزارش داده است که هدف اصلی بازیکن برزیلی این است که در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی حضور پیدا کند. با این وجود به نظر می رسد که نیمار در این مرحله نیز در تیم ملی برزیل حضور نخواهد داشت و باید تمرکزش را روی بازی احتمالی در یک چهارم نهایی بگذارد.

تیم ملی برزیل با حضور نیمکت نشین هایی همچون ادرسون، دنی آلوز، میلیتائو، برنر، تیس، فابینیو، آنتونی و مارتینلی به مصاف کامرون می رود تا بازیکنان فیکس استراحت کنند. برای سه پست هم تردید وجود دارد: فرد یا برونو گیمارائش، رودریگو یا اورتون ریبیرو و گابریل ژسوس یا پدرو.

4125