عصبانیت سرمربی برزیل از خطاهای بی شمار روی نیمار

عصبانیت سرمربی برزیل از خطاهای بی شمار روی نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - تیته سرمربی تیم ملی برزیل می گوید که باید خطاهای بی شماری که روی نیمار انجام می‌شود، متوقف شود تا ستاره پاریسن ژرمن بتواند با خیالی آسوده فوتبال بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی برزیل در اولین بازی خود موفق شد با نتیجه 2 بر 0 تیم ملی صربستان را شکست دهد و بدین ترتیب اکنون با یک برد دیگر می تواند راهی دور بعدی شود. بدشانسی برزیلی ها در بازی اول مصدومیت نیمار جونیور از ناحیه مچ پا بود که همین قضیه موجب شده است تا این ستاره برزیلی اکنون در ترکیب تیم ملی برزیل برای بازی دوم مقابل تیم ملی سوییس حضور نداشته باشد.

به نقل از سایت گل، تیته درباره مصدومیت نیمار گفت: "اگر می‌خواهید فوتبال را جشن بگیرید و آن را ارج دهید، باید حواستان به خطاها باشد. حریف روی بازیکنان مشخصی زوم می‌کند و سعی می کند آن‌ها را با خطا کردن متوقف کند. این کار باعث می شود تا آن‌ها خیلی زود مصدوم شوند و این قضیه باید خیلی سریع متوقف شود."

نیمار اولین بار در سال 2014 برای برزیل در جام جهانی بازی کرد و از آن موقع تاکنون 53 بار روی ستاره سابق بارسلونا خطا شده است که حداقل 11 مرتبه بیشتر از بازیکن دیگری است. در بازی مقابل صربستان، 9 بار روی نیمار خطا کردند.

4416