واکنش ژیرو به عبور از رکورد آنری

واکنش ژیرو به عبور از رکورد آنری

پایگاه خبری فوتبالی - اولیویه ژیرو که با گلزنی در دیدار امشب فرانسه و لهستان از رکورد تیری آنری عبور کرده و بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی فرانسه شد می‌گوید انگار در رویای کودکی‌اش زندگی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، فرانسه امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف لهستان رفت و موفق شد با یک پیروزی مقتدرانه و با حساب 3-1 لواندوفسکی و یارانش را شکست داده و راهی مرحله یک‌چهارم شود.

از سه گل فرانسه اولین گل در نیمه اول و توسط اولیویه ژیرو به ثمر رسید. این گل برای فرانسه و این ستاره گلزن گل ویژه‌ای بود. ژیرو با این گل از رکورد تیری آنری، اسطوره بزرگ فوتبال فرانسه، عبور کرد تا بهترین گلزن تاریخ تیم ملی کشورش باشد. ژیرو حالا با 52 گل ملی در صدر جدول گلزنان فرانسوی قرار دارد.

ستاره فرانسوی میلان در پایان بازی امشب به خبرنگاران گفت:"همسرم، بچه‌هایم و دوستان دوران کودکی‌ام امشب در استادیوم بودند تا بازی را ببیند. این گل و عبور رکورد آنری واقعا ویژه است. انگار دارم در رویای کودکی‌ام زندگی می‌کنم. خیلی‌ها به من می‌گفتند حتما از رکورد آنری عبور می‌کنی و حالا که این رکورد را پشت سر گذاشته‌ام دلم می‌خواهد تا هر جا که در توان داشته باشم پیش بروم و این رکورد را بهتر و بهتر کنم. ماجراجویی ما در جام جهانی ادامه دارد. ما هم‌قسم شدیم برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم متحد و همبسته باشیم. در این بازی با یکدلی تلاش کردیم و تیم فرانسه مزد این همه زحمت را گرفت".

4416