سرمربی سابق بارسلونا: انتظار خروج مسی را نداشتم

سرمربی سابق بارسلونا: انتظار خروج مسی را نداشتم

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی سابق هلندی بارسلونا اعتراف کرد که انتظار خروج لیونل مسی را در تابستان 2021 نداشت. 

به گزارش فوتبالی، علیرغم تلاش‌های بسیار زیاد خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در تابستان 2021، آن‌ها نتوانستند قرارداد لیونل مسی را تمدید کنند و این فوق ستاره آرژانتینی به صورت رایگان راهی پاریسن ژرمن شد تا ماجراجویی تازه‌ای در زندگی‌اش تجربه کند، اما فصل گذشته نه برای مسی خوب به اتمام رسید نه برای بارسلونا. بلوگرانا پس از شروعی بسیار ضعیف با رونالد کومان، تصمیم به اخراج این سرمربی هلندی و انتصاب ژاوی هرناندز گرفتند و در آن سو، مسی اصلاً نتوانست در حد و اندازه‌های خودش در پاریسن ژرمن ظاهر شود و حتی چند بار توسط هواداران این تیم هو شد.

به نقل از سایت آ اس، کومان در مصاحبه‌ای با مارکا راجع به خروج مسی گفت: "تا آخرین لحظه فکر می کردم که مسی خواهد ماند. وقتی در پایان دیدم که او به سمت درهای خروجی باشگاه می‌رود، مثل بقیه کارکنان ناراحت و غمگین بودم. شما بهترین بازیکن جهان و کسی که بیشتر از 35 گل در هر فصل می زند را از دست دادید. مسی همیشه بخشی از تاریخ بارسلونا است. شما باید او را در پست دلخواهش بگذارید و سیستم را حول محور او بچینید. او بهترین بازیکنان دنیاست و می تواند هر لحظه بازی را عوض کند."

4416