رکورد جدید مسی در مقابل استرالیا: هزارمین بازی!

رکورد جدید مسی در مقابل استرالیا: هزارمین بازی!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی امشب به رکورد هزار بازی در سطح باشگاهی خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی امشب مقابل استرالیا به 169 بازی ملی خواهد رسید که این عدد را باید به 778 بازی در بارسلونا و 53 بازی در پی اس جی اضافه کنیم. مسی تا کنون در دوران فوتبالش 788 گل و 348 پاس داشته است و به طور متوسط هر 104 دقیقه یک گل زده و هر 72 دقیقه یک گل یا پاس گل داشته است.

مسی تا کنون هفت توپ طلا کسب کرده است و در تیم ملی آرژانتین نیز فاتح کوپا آمریکا شده است. لئو حالا در تلاش است تا برای اولین بار در دوران فوتبالش فاتح جام جهانی شود و البته در پی اس جی نیز هدفش کسب چمپیونزلیگ است. مسی در مرحله گروهی جام جهانی در سه بازی دو گل زد، یک پاس گل داد و یک پنالتی را از دست داد. لئو در تیم ملی آرژانتین در 168 بازی 93 گل به ثبت رسانده است. از سویی مسی با 23 بازی بالاتر از مارادونا رکورد دار بازی در تاریخ جام جهانی در میان آرژانتینی هاست که البته مالدینی، کلوزه و ماتیوس همچنان بالاتر از او هستند.

مسی در آستانه رسیدن به بیست سال حضور در سطح حرفه ای قرار دارد و با دو بازی دیگر در جام جهانی می تواند به رکورد تاریخی ماتیوس برسد و به رکورد دار تاریخ از نظر تعداد بازی در مرحله نهایی جام جهانی تبدیل شود.

4125