عکس؛ دروازه‌خالی خراب کردن های باورنکردنی لوکاکو که بلژیک را حذف کرد

عکس؛ دروازه‌خالی خراب کردن های باورنکردنی لوکاکو که بلژیک را حذف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی بلژیک در سومین بازی خود در دور گروهی رقابت های جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و در نهایت در این بازی که در ورزشگاه احمد بن علی برگزار می شد، بلژیک و کرواسی به تساوی بدون گل رسیدند و تیم ملی بلژیک از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، در این بازی روملو لوکاکو در ابتدای نیمه دوم به جای دریس مرتنز وارد زمین شد تا بتواند به عنوان یک تمام کننده و یک مهاجم قدرتی، توپ های آخر را به گل تبدیل کند تا تیم ملی بلژیک بتواند به دور بعدی رقابت ها صعود کند و از حذف فرار کند اما چنین اتفاقی نیفتاد.

لوکاکو به جای این که بتواند توپ های آخر را به گل تبدیل کند، سه موقعیت تقریبا دروازه خالی را از دست داد و نتوانست آن ها را به گل تبدیل کند و بدین ترتیب تیم ملی بلژیک نتوانست مقابل تیم ملی کرواسی به پیروزی برسد.

لوکاکو یکی از این موقعیت ها را به تیرک دروازه کوبید و یکی را به آرامی به سمت دروازه بان هدایت کرد و دیگری را از بالای دروازه به بیرون زد. در واقع لوکاکو به طور دقیق 3 موقعیت دروازه خالی در این بازی داشت که از دست داد و عملکرد ضعیفش از عوامل اصلی حذف بلژیک بود.

1471