یزدانی و رویایی که نقش بر آب شد

یزدانی و رویایی که نقش بر آب شد

پایگاه خبری فوتبالی-بدون شک مدافع میانی آبی‌های پایتخت یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان یک‌سال گذشته فوتبال ایران بوده است.

به گزارش فوتبالی، سیاوش یزدانی که حدود یکسال قبل در اردوی تیم ملی حضور داشت و برای بازی در جام جهانی، رویاپردازی کرده بود، نه تنها جام جهانی را از دست داد بلکه حالا وضعیت مشخصی هم در تیم ریکاردو ساپینتو ندارد و نه تنها فرصت بازی برای استقلال پیدا نکرده بلکه در بازار شایعات از او به عنوان یکی از بازیکنانی نام برده می‌شود که ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی، استقلال را به مقصد تیم دیگری ترک کنند.

یزدانی که زمان اسکوچیچ، با توجه به نمایش‌های درخشان در جمع آبی‌ها همواره یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بود، پس از داستان‌های مربوط به خدمت سربازی و جدایی اجباری‌اش از استقلال، حالا مدتهاست که در یک مسابقه رسمی پا به توپ نشده و این موضوع، دلیل اصلی دوری او از تیم ملی بوده است.

آخرین باری که سیاوش یزدانی در یک مسابقه رسمی بازی کرده، به هفته هجدهم فصل گذشته لیگ برمی‌گردد که یزدانی در بازی استقلال و تراکتور بازی کرد و او از 29 بهمن سال گذشته، دیگر، نه برای ملوان بازی کرده و نه برای استقلال به میدان رفته است.

شاید اگر اتفاقات زمستان سال گذشته برای یزدانی رخ نداده بود، او الان به جای تمرین در کنار استقلالی‌ها، در اردوی تیم ملی در قطر، خودش را برای بازی با آمریکا آماده می‌کرد.

7655