جواب ستاره رئال مادرید به پیشنهاد منچسترسیتی

جواب ستاره رئال مادرید به پیشنهاد منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید به سران منچسترسیتی اعلام کرد که موضوع خریدن او را از سرشان بیرون کنند، چون می خواهد در لباس لوس بلانکوس از فوتبال خداحافظی کند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد تونی کروس با رئال مادرید در تابستان آینده به پایان می رسد و هنوز خبری مبنی بر تمدید قرارداد به میان نیامده. با این حال ستاره سابق بایرن مونیخ بارها اعلام کرده که حتی در صورت تمدید نکردن قراردادش، از فوتبال خداحافظی می‌کند چون دوست دارد رئال مادرید آخرین باشگاهش باشد. 

حالا چند روز قبل رسانه‌های بریتانیایی از علاقه شدید سران منچسترسیتی به تونی کروس خبر دادند و با توجه به اتمام قرارداد ایلکای گوندوغان و خروج او از اتحاد، پپ گواردیولا به دنبال یک جانشین مناسب برای کاپیتانش است و برای این مسئله، کروس را زیر نظر گرفته. به هر حال قهرمان جام جهانی 2014 اعلام کرده که اولویتش، امضا کردن قرارداد جدید با رئال مادرید است و اصلاً به رفتن به انگلیس فکر نمی کند. 

رسانه‌های اسپانیایی همچون مارکا مدعی هستند که فلورنتینو پرز قصد دارد پس از اتمام جام جهانی 2022 و در ماه ژانویه مذاکراتش را با تونی کروس برای تمدید قرارداد آغاز کند و به نظر نمی رسد که این ستاره آلمانی فصل آینده در جایی به غیر از سانتیاگو برنابئو بازی کند.

4416