پیام جالب لینه‌کر در حمایت از مسی

پیام جالب لینه‌کر در حمایت از مسی

پایگاه خبری فوتبالی - گری لینه کر بازیکن اسبق فوتبال انگلیس که همیشه از طرفداران لیونل مسی بوده است، به انتقادها از عملکرد بازیکن آرژانتینی مقابل عربستان در اولین بازی مرحله گروهی جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و بارسلونا به توییت شبکه "تی ان تی اسپورت مکزیک" که بعد از بازی آرژانتین و عربستان منتشر شده بود، واکنش نشان داد. در آن توییت، تصویری از خوشحالی بازیکنان تیم ملی عربستان در مقابل مسی به نمایش در آمده بود و نوشته شده بود:" این مرد گم شده است! اسم: لیونل مسی. سن: 35 سال. آخرین بار در بازی آرژانتین و عربستان در لوسیل رویت شده است."

مسی در بازی آرژانتین و مکزیک خوش درخشید و گلزنی کرد تا لینه کر تصمیم بگیرد که به توییت شبکه مکزیکی با عبارت "احمق ها" واکنش نشان بدهد و این گونه از مسی دفاع کند.

لئو به هیچ وجه نمی خواهد که شانس قهرمانی را در آخرین جام جهانی دوران فوتبالش از دست بدهد. آرژانتین در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی باید به مصاف لهستان برود. شرایط گروه آنها تا حد زیادی پیچیده است چرا که لهستان با چهار امتیاز صدرنشین است، عربستان و آرژانتین هر دو سه امتیازی هستند و مکزیک یک امتیازی است. هر چهار تیم شانس صعود دارند.

4125