گریه لواندوفسکی پس از زدن اولین گل در جام جهانی(عکس)

گریه لواندوفسکی پس از زدن اولین گل در جام جهانی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رابرت لواندوفسکی در بازی میان تیم ملی لهستان و عربستان موفق شد گل دوم تیم خود را به ثمر برساند و بدین ترتیب خیال لهستانی ها را از پیروزی مقابل تیم ملی عربستان راحت کند چرا که تیم ملی لهستان در آن دقایق تحت فشار بود و با گلزنی لواندوفسکی این فشار ها از بین رفت.

به گزارش فوتبالی، رابرت لواندوفسکی تاکنون هرگز موفق به گلزنی در جام جهانی نشده بود و اکنون توانست اولین گل خود را در رقابت های جام جهانی به ثمر برساند. لواندوفسکی که در حال حاضر در بارسلونا توپ می زند، پس از گلی که مقابل تیم ملی عربستان به ثمر رساند، احساساتی شد و گریه کرد.

رابرت لواندوفسکی در بازی اول تیم ملی لهستان در جام جهانی 2022 قطر که مقابل تیم ملی مکزیک بود نتوانست گلزنی کند و حتی یک موقعیت ایده آل گلزنی را از روی نقطه پنالتی از دست داد و بدین ترتیب فشار زیادی روی او ایجاد شد.

اکنون لواندوفسکی پس از گلزنی به تیم ملی عربستان سعودی فشار ها را از روی خود برداشت و همین قضیه موجب احساساتی شدنش شد. لهستان در بازی سوم خود به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد رفت و باید دید که اوضاع برای لواندوفسکی و لهستانی ها به چه شکل پیش می‌رود.

1471