پاریسن ژرمن به دنبال فروش دروازه‌بانی که 7 گل خورد

پاریسن ژرمن به دنبال فروش دروازه‌بانی که 7 گل خورد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که اوضاع در این روز ها اصلا برای کیلور ناواس مناسب پیش نمی رود و پس از 7 گلی که به عنوان دروازه بان تیم ملی کاستاریکا مقابل تیم ملی اسپانیا خورد، شرایطش در باشگاه پی اس جی هم دشوار شده است.

به گزارش فوتبالی، کیلور ناواس در حال حاضر 35 ساله است و به نظر می رسد که در حال حاضر سال های پایانی دوران حرفه ای خود را تجربه می کند و اوضاع برای او مناسب پیش نمی رود. کیلور ناواس در پی اس جی تبدیل به نیمکت نشین دروازه بان ایتالیایی یعنی جیانلوئیجی دوناروما شده بود. اکنون عملکرد ضعیف او در جام جهانی 2022 قطر هم موجب شده است تا به طور کلی اعتماد ها به این بازیکن کمتر شود. 

به گفته روزنامه اکیپ فرانسه، سران باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال این هستند تا کیلور ناواس را به فروش برسانند. البته خود کیلور ناواس هم بدش نمی آید راهی تیم دیگری شود چرا که او در حال حاضر در پی اس جی دروازه بان دوم و نیمکت نشین است.

کیلور ناواس در رئال مادرید سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد اما با آمدن تیبو کورتوا رفته رفته نقش او کمرنگ تر شد تا این که در نهایت رئال مادرید را ترک کرد.

1471